Benvinguda

Benvinguts i benvingudes al bloc Aprenem llengua a 1r ESO!!!

Aquest bloc servirà per estar al dia del que anem fent a classe, dels deures que es van posant, de la data dels exàmens i de la matèria que hi entra. També per fer exercicis de reforç i d'ampliació per aprendre més, i per comunicar-nos i així poder aclarir dubtes, etc.

Amb la vostra col·laboració l'anirem construint, d'acord?

Endavant!

diumenge, 8 de febrer del 2009

El nostre bloc

Hola a tots i totes!

Què us sembla el bloc? Penseu que serà d'utilitat? L'anireu mirant sovint?
M'agradaria saber la vostra opinió. Cliqueu a sota del missatge, on posa "comentaris" i escriviu la vostra opinió.

Moltes gràcies! :)

54 comentaris:

  1. hola soc el k esta bè aixo del bloc ya que en classe no podem aqui si

    un salud

    ResponElimina
  2. hola montse soc la paula!!
    m'agrada molt la idea del bloc es divertit jeje!!!
    A la web podries posar les notes de l'examen o si vols me lo pots enviar al meu correo i em comentes lo que vulguis .
    D'acord!?
    Bueno que m'agradas molt com a profe jeje!
    Adeu!!!
    postdata: et deixo el meu correo electrònic!
    paula__96@hotmail.com

    ResponElimina
  3. Hola Kilian, per què ets tu, oi? Benvingut al bloc!! M'alegro que t'agradi, moltes gràcies! Espero que l'aprofitis bé i et serveixi per aprendre més, és una manera de treballar més divertida.

    Com a premi, et dic la nota de l'examen: 5 (pels pèls, molt just, vigila!!!)

    Fins demà! :)

    ResponElimina
  4. Hola Paula, benvinguda al bloc!! La teva nota és: 7,6, felicitats!! M'agradaria que anessis pujant la nota durant el curs, a veure si practicant l'ortografia a través del bloc la millores. Segur que ho aconsegueixis, ets treballadora.

    I moltes gràcies per la floreta que m'has dit ;)

    Fins demà!

    ResponElimina
  5. Hola montse soc la Andrea em pots dir la nota del examen?

    adeu fins dema!!!

    xd!xd!:)

    ResponElimina
  6. Hola Andrea, benvinguda al bloc!!
    Et dic la nota de l'examen però a canvi tu em dius què t'ha semblat el bloc, d'acord? ;)

    La nota de l'examen és un 3,5 :( Espero que amb el bloc puguis treballar l'ortografia i més coses i milloris la nota, has d'aprovar!! Ànims!

    Fins demà.

    ResponElimina
  7. me a agradat molt y gracies per dirme la nota del examen
    segur que pel proxim aprobare
    adeu:)

    ResponElimina
  8. Segur que sí. M'alegro que t'hagi agradat, però t'has oblidat de dir-me qui ets, suposo que ets l'Andrea!

    ResponElimina
  9. Hola Monse no entec el 5.18 mel podris explica una miqueta.

    Espero que encontestis.


    DE:JOEL

    ResponElimina
  10. Hola Monse soc el Joel com que nohas bingut pel de matí.

    ADEU

    ResponElimina
  11. ola montse soc la paula!! perquè no has vingut???

    ResponElimina
  12. Hola Joel i Paula!

    No he vingut aquest matí perquè he anat de sortida cultural amb 4t d'ESO.

    Joel, sento no haver vist el teu missatge d'ahir, però et contesto ara. Per fer l'exercici 5.18 has de mirar la pàgina 136, a l'apartat dels sufixos i veuràs que al primer requadre de color rosa, a la columna que posa "significat dels sufixos" veuràs que posa: "tendències(tirant a una certa característica)", veuràs els sufixos acabats en -enc, -ís i -ós; doncs has de posar:
    Tirant a vermell= vermellós o vermellenc; tirant a groc= grogós o groguenc, etc.

    Espero haver-te solucionat el dubte. I sí, Joel, per aquí podràs treballar una mica més i millorar la nota, que bé, oi??

    Fins dilluns macos! :)

    ResponElimina
  13. Per cert Joel, benvingut al bloc!

    Espero que avui amb el professor/a de guàrdia hagi anat tot bé.

    ResponElimina
  14. Hola Monse gracies per explicrame el 5.18

    SOC EL JOEL =)

    ResponElimina
  15. Hola Montse com estas veient el blog e vist per que no vas venir i aixo del blog es divertit esta molt be aixi aqui pudem estudiar no com en clase bueno volia donarte les gracies per fer aquest blog perque aixi pode estudiar i comunicarnos amb tu.
    fins dilluns
    adeu

    ResponElimina
  16. Hola Noelia, benvinguda al bloc!!!

    M'alegro que t'agradi i espero que et serveixi moooooolt!

    Moltes gràcies guapa, fins dilluns!

    ResponElimina
  17. Hola Monse soc el Joel i no puc pasar a net el resum del conte els Ulls del drac

    ResponElimina
  18. Per què no pots, Joel? Ja m'ho explicaràs demà.

    ResponElimina
  19. Així m'agrada Jennifer, amb ganes d'aprendre. Aprofita el bloc tot el que puguis i aprovar!!

    Fins demà wapa!

    ResponElimina
  20. Hola Montse sòc la Lidia,m'agrada
    molt la idea em sembla una manera mès
    graciosa d'apendre.Ara si em deixa
    comentar:)

    aveure com em va a l'examen !

    FINS DEMÀ

    ResponElimina
  21. Hola Lídia, benvinguda al bloc!

    M'alegro que t'agradi el bloc i que el trobis útil. A veure si l'aprofites bé i aprens una miqueta més.

    Si has estudiat tot, t'anirà bé l'examen :)

    Fins després!

    ResponElimina
  22. Felicitats pel bloc pero no em podrias dir la nota de l'examen? de avui? com ya vas fer abans??

    ResponElimina
  23. ola soc la p!
    em podries dir la nota del examen quan la tinguis corregida¿¿¿
    si vols me la dius per e-mail o si vols me la dius per el blog... aquesta vegada m'ha anat molt bé (penso jo)



    ATT.paula

    deu montsee!!! i que m'agrada molt això del bloc i m'agradaria molt que tots els profes fessin aixo del bloc.

    xau!!

    ResponElimina
  24. Hola Matías, benvingut al bloc!

    Encara no et puc dir la nota però te la diré quan ho tingui corregit, si tota la classe està d'acord posaré les notes de tots en un missatge al bloc. Així podreu saber la nota abans de dilluns.

    Fins dilluns! :)

    ResponElimina
  25. Hola Paula, et diré la nota tan aviat com la tingui, no pateixis.

    Gràcies pel teu comentari.
    Fins dilluns! :)

    ResponElimina
  26. Hola a tots,

    He suprimit un comentari perquè no deia qui l'ha escrit, no pel seu contingut.

    Tothom és lliure d'expressar el que pensa, ben dit, és clar, però també heu de posar el nom. Nin gú no s'ha d'amagar de res, ningú no ha de tenir por de dir les coses, però això sí, amb la cara descoberta.

    Dilluns preguntaré a classe en veu alta si algú ha deixat un comentari al bloc sense identificar-se, i qui hagi estat, al final de la classe, sense ningú al davant em diu qui és i en parlem.

    He fet el bloc per ajudar-vos, no per què ningú s'enfadi. Penso que les coses s'han de parlar.

    Animo a aquest "anònim" que em digui qui és. No m'enfadaré, tothom té dret a expressar la seva opinió, però de bon rotllo, d'acord?

    Fins dilluns! ;)

    ResponElimina
  27. hola montse soc la noelia quan posaras la nota de l'examen de tots?
    tinc moltes ganes de saber la nota per avera si e aprovat... yo crec que si però mesforsare perquel'ultim dictat no ma nat molt bé.
    un petó i un abracada molt forta
    fins dilluns
    adeu

    ResponElimina
  28. Hola Noelia!

    Sí, posaré les notes de tots, però avui no podrà ser. Les posaré demà.

    A veure com t'ha anat!

    Fins dilluns! :)

    ResponElimina
  29. moltes gracies montse!!


    PAULA... deuu!!! petonss!

    ResponElimina
  30. ola montse soc jo la paula una altre vegada !!!jaja
    una coseta d'ortografia :
    la + amistat com s'escriu?
    la amistat o l'amistat?
    m'en tens intrigada amb les notes d'aquest examen!!... tinc moltes ganas de saber quant he sacat jo crec que gaire bé..!!!
    una cosa :
    pe'l dilluns n'hi havia que fer la poesia o n'hera pe'l dimarts??
    ''bueno que me enrollo mucho jeje'' (m'enrotllo molt perquè m'agrada això del bloc es molt original jeje)

    N'estic esperant impacienment la lista de notes de l'examenn!!!!
    bueno deuu!!!!
    jeje
    xau
    d
    e
    u
    !
    !
    !

    u
    n

    p
    e
    t
    ó
    !
    !
    !

    i

    u
    n
    a

    a
    b
    r
    a
    ç
    a
    d
    a
    !
    !
    !





    paula...

    ResponElimina
  31. ola soc la paula una altre vegada jeje!!
    una cosa com es diu marchitara en català ?


    marchitar d'una flor


    deu deu

    ResponElimina
  32. Jajajaja Paula! Molt divertit!!!

    Responc les teves preguntes: s'escriu "l'amistat"
    i "marchitara" és "pansís" del verb pansir. Si volies dir "marchitará" seria "pansirà", els accents són importants!.

    El poema o la narració de Sant Jordi l'haureu de fer dilluns a classe, durant l'hora de català.

    Fins dilluns guapa!

    ResponElimina
  33. hola monste,el poema de sant jordi ha de ser en català,o a castellà,una altre cosa,farem un altre examen abans de que s'acabi el trimestre?,tu creus que aprobaré aquest trimestre?

    molts petons monste!!

    ResponElimina
  34. ola soc la paula!!
    i si fem el poema a casa i t'ho entregem el dimecres???

    ResponElimina
  35. hola montse, soc jo una altra vegada quins de
    ures hi ha per dilluns dia 9 de març?

    dew wapa,

    ResponElimina
  36. Jennifer, el poema o el conte de Sant Jordi ha de ser en català perquè l'aprofitarem per posar nota. Perdona, no he posat els deures, ara els posaré.

    Paula, el poema o el conte no l'has de fer a casa, l'has de fer a classe dilluns durant l'hora de català perquè jo tinc una sortida amb la meva tutoria i estareu amb el professor o professora de guàrdia.

    ResponElimina
  37. montse soc la Andrea no entenc el 6.32,
    que faig copiar el enuciat i en classe m'hel
    expliques.
    d
    e
    w

    ResponElimina
  38. Hola Andrea!

    A l'exercici 6.32 has de relacionar el quantitatiu (columna esquerra) amb el significat que li correspon (columna dreta).
    Per exemple:
    molt = quantitat abundant.

    L'entens ara? Si no digues-m'ho.

    Fins dilluns! :)

    ResponElimina
  39. no l'entenc monse ya mel explicaras dacor
    dew

    ResponElimina
  40. FA MOLT QUE NO COMENTO PER QUE NO MANAVA LA PAGINA DEWW

    JOEL FINS DE MA

    ResponElimina
  41. ola montse soc la andrea m'agrada mes aquets colorse del blog que els davants :):)
    *
    d
    d
    d
    d
    e
    e
    e
    u
    u
    u
    u
    *

    ResponElimina
  42. olamontse soc el manel i yo creec que aixo del blog esta ve prque podem estudia r jeje tans examens em sembla buffffffffffffffffff

    ResponElimina
  43. al final ma deixa ala que xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijeje

    ResponElimina
  44. Hola Joel, gràcies per fer que el bloc rutlli amb els teus comentaris, segueix així!!!

    Hola Andrea! A mi també m'agrada més el bloc amb aquests colors, a veure si t'animes a participar-hi més. Gràcies Andrea!

    Hola Manel! Benvingut al bloc!!! Al final has après a posar comentaris, me n'alegro molt! Espero que d'ara en endavant hi vagis participant més i aportant coses positives, igual que els teus companys que hi participen des de fa temps. Gràcies Manel!!

    ResponElimina
  45. gracies i avra si posass el examen facil eeee

    ResponElimina
  46. posa l'examen d'aquesta tarda facil montse!
    dew maca

    ResponElimina
  47. quan hi posaras les notes¿¿




    paula i lina

    ResponElimina
  48. posa les notes plis :) manel

    ResponElimina
  49. Hola nois i noies! Gràcies per fer comentaris al bloc, així és més divertit, oi que sí?

    Ara mateix poso les notes.

    Fins dilluns!

    ResponElimina